Votre Forum

Identifiez-vous avec le pseudo d'administration pour configurer et personaliser votre forum.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 13-06-2018 11:08:24

Colin
Nouveau membre

Salomon Group, mere almindeligt kendt som Salomon

Salomon Group, mere almindeligt kendt som Salomon, har lavet udendørs sportsudstyr i årtier. De er en af ​​verdens bedste skibsleverandører og var kendt for at introducere den dobbelte tippede ski, skisportækvivalenten til twin tip snowboardet, som åbnet helt nye muligheder for skiløbere.

Salomon sko herre udsalg Salomon Speed ​​Cross 2 er en trail-runner's drøm, der kommer i opfyldelse. Oplev hvorfor og lær de bedste steder at finde denne fantastiske sko!

Nøglepunkter i dit fitnessprogram:
For maksimale resultater skal dit fitnessprogram medføre fokus på fem unikke områder:
1 - hastighed
2 - Agility
3 - Udholdenhed
4 - Styrke
5 - Fleksibilitet

Bemærk hvordan de første 3 af de 5 parametre er relateret til dine fødder?

Alle aspekter af dit træningsprogram kan forstærkes og optimeres, når du starter med det rigtige fodgear. Hvis du elsker at komme væk fra de godt slidte brolagte overflader og køre stier som jeg gør, er dette skoen til at begynde med og blive med.

Salomon sko kvinder Selvom det ikke er en skofunktion i sig selv, er det blandt de øverste trail-sko nydelsesfunktioner din evne til at få dem på dine fødder med det samme. Rapporter er vrimlet, at dine Salomon Speed ​​Cross 2-sko har et godt skud på ankomstdagen efter du har bestilt ordren. En glad runner rapporterede "Dette er mit tredje par Saloman trail løbere, og jeg kan trygt sige, at jeg ikke vil eksperimentere med et andet mærke."

En anden fan fortsatte med at sige "disse er de mest komfortable, bedst passende, konsekvent udfører sko jeg nogensinde har haft, og jeg har prøvet en flok. Absolut en kunde til livet." Langtids kunder finder skoen ekstremt lys, men alligevel meget støttende. Lugs fungerer godt på og uden for fortov. Stærkt anbefales, hvis du er hård på dine fødder, når du kører.

Pied de page des forums